Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
szukaj 
szukaj w   
Wyszukiwanie zaawansowane
 

Biuletyn Informacji Publicznej

RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP - Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością > Menu Podmiotowe > Zasady funkcjonowania > Polityka Jakosci

Polityka Jakosci

  Drukuj
 

Misja Centrum: Naszym celem jest profesjonalna opieka długoterminowa.

 

Nadrzędnym celem funkcjonowania Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o. jest udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki długoterminowej dla dorosłych. Centrum udziela świadczeń zdrowotnych obejmujących swoim zakresem leczenie, pielęgnację i rehabilitację osób przewlekle chorych nie wymagających hospitalizacji, którzy wymagają całodobowej, profesjonalnej pielęgnacji, rehabilitacji oraz kontynuacji leczenia.

 

Politykę jakości realizujemy poprzez:

1.      Zapewnienie wysokiego poziomu leczenia, pielęgnacji, rehabilitacji, zgodnie z aktualną wiedzą medyczną.

2.      Indywidualne podejście do pacjenta i jego bliskich, rozpoznawanie oczekiwań pacjenta
i rozwiązywanie jego problemów.

3.      Podnoszenie komfortu pobytu pacjentów przebywających w zakładach opiekuńczo-leczniczych  należących do Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o..

4.      Stwarzanie pracownikom Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o. właściwych warunków pracy i podnoszenia kwalifikacji.

5.      Skuteczne zarządzanie między innymi przez:

-   efektywne, rzetelne i oszczędne gospodarowanie zasobami,

-   doskonalenie komunikacji wewnętrznej,

-   doskonalenie organizacji pracy,

-   właściwą realizację umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia, innymi płatnikami
i utrzymanie płynności finansowej,

-   dbanie o wizerunek Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o.,

-   cykliczne badanie potrzeb i poziomu satysfakcji pacjentów i pracowników.

6.      Dbałość o otoczenie i środowisko naturalne.

7.      Spełnianie wymagań prawnych oraz innych wymagań wynikających z realizowanych umów.

8.      Stałe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymogami normy ISO 9001 poprzez monitorowanie procesów, identyfikowanie obszarów do poprawy, analizę ryzyka, zapobieganie nieprawidłowościom i eliminowanie na bieżąco zidentyfikowanych niedociągnięć.

 

 
 
Wprowadził BZMW/mcieszewski 11-08-2009
Aktualizujący bzmw/ext.ekawka 30-11-2016
Zatwierdzający bzmw/ext.ekawka 30-11-2016
Publikujący Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 30-11-2016
Liczba odwiedzin: 3072